Sayfalar

Perşembe, Mayıs 21, 2009

Ufkumu açanlara

Bu blog da yazmaya başladıktan sonra pek çok kişi ile yazıştım ( 100'ün üzerinde ) Hatta bazılarıyla tanışıp yüz-yüze görüşme imkanınada sahip oldum. Şu an itibarıyla düzenli bir zamanı, zemin ve amacı olmasada Ortak ilgi alanına sahip insanlar olarak bir araya gelip laflamak -En azından benim için- ufuk açıcı oluyor.

Geçenlerde yine bir kaçıyla ayrı ayrı görüşme imkanına sahip oldum. Neler görüşmedikki

  • verilen arge destekleri yeterli sayıda başvurunun bile olmaması
  • Destek alanlarında bürokrasiyle aldıklarına pişman olmaları
  • Üniversitelerimizin hali,
  • Formalite gereği hazırlanan yayınlar.
  • Bir heyetin dudakları arasındaki akademik ünvanlar
  • Açık kaynak kodlu yazılımları niçin desteklemeliyiz.
  • Ticari ürünlerin Açık kaynak kodlu alternatiflerine olan haksız rekabetleri
  • Embeded programlama nın nekadar önemli olduğu ve fakat ihmal ediliyor oluşu
  • Bu ihmal yüzünden yabancı ülkelere giden tonla paramız - zengin memleketiz vesselam -
  • Neler yapıyoruz.
  • Secure programming ve önemi, özellikle embeded sistemlerde
  • Finger2Face nin pek akıl yatmadığından DNA2Face'in daha mantıklı olmasına
...

İnşallah bir gün gelir düzenli bir zaman,zemin ve amaç üzerine toplanıp görüşme imkanımız olur...

Not : Bu yazıyı hazırladıktan sonra Ferruh Mavituna'nın "Fikir Üretme, Etki ve Tepki" yazısını okudum konuyla ilgisini sizlerin arifiyetinize bırakıyorum...

2 yorum:

volkan dedi ki...

:) Son madde bana biraz kişisel görüş gibi geldi. Benim kişisel görüşüm şu şekilde :) Parmak izi ve yüz arasında ilişki olabilir ve bence vardır.. Tamamen elde edilebilir değildir mutlaka ama bazı özellikleri için doğrulanabilir. DNA2Face ne kadar iyi olurdu..

birol kuyumcu dedi ki...

bu konuları sadece senle konuşmuyoruz kardeş ;)
başka bir arkadaş DNA2Face daha mantıklı dedi bence de daha mantıklı