Sayfalar

Pazartesi, Mart 24, 2008

Bu aralar neler yapıyoruz ?

Bu aralar abuk subuk yazılar yazmanın dışunda neler yaptığımızı merak edenler olabilir ?
Merak etmesenizde bir şey değişmeyecek ben yine de anlatacağım
  • Jardel Mustafa'ya beklediği ortayı yaptım. Pek matah birşey olmasada top artık onda
  • Daha önceden duyurduğumuz CodeBlocks'un kararlı sürümünü Hem windows hem de Linux altında kurdum
  • FannTool'un yeni versiyonu üzerinde çalışıyorum. Bir kaç kişiye yeni halini gönderdim. Eğer zahmet edipte fikirlerini beyan ederlerse bir kaç düzenleme daha yapıp yayınlayacağım. FANN'ın yeni versiyonundan bir haber yok. Ben de bu sefer 2.1 versiyonunu kullandım.
  • FLTK 1.1.8 rc3 yayınlandı kurup denedim gayet güzel, FLTK 1.1.8'in eli kulağında bekliyoruz.
  • OpenCv'yi linux'a kurmayı tekrar denemem lazım beceremedim bir türlü :(
  • Volkan ile yaptığımız projeyle ilgili bir çalışma var, Problem zihnimde tamamlandı kod yazmam lazım.
  • e-mail ile gelen sorularınızı bildiğimiz kadarıyla cevaplamaya çalışyoruz. Bu soru cevapları toparlayıp bir yazı haline getirmek lazım...

Hiç yorum yok: