Sayfalar

Pazartesi, Mart 23, 2009

cvPreProcessor 0.9 relased


Evet hasretle ve sabırsızlıkla beklediğiniz. CvPreProcessor'un 0.9 versiyonunu yayınlıyorum.
Daha önce beta olarak yayınlamıştım. Programı süper yazmışım ki hiç hata bildirimi olmadı ama ben yinede nazar değmesin diye bir kaç bir şey değiştirdim.
bu arada
Filter Hue Saturation için cvFilterHS
Filter RGB için cvFilterRGB
fonksiyonlarını kullandım aslında OpenCv nin öyle fonksiyonları yok. cvPreProcessor'un ürettiği kodu kullanmak istiyorsanız Bahsettiğimiz fonksiyonlar için bu versiyonla birlikte gelen
cvutility.h
cvutility.cpp
dosyalarını projenize eklemeniz gerekiyor.

İndirmek için

Download cvPreProcessor 0.9 for Windows
Download cvPreProcessor 0.9 for Linux

3 yorum:

Ceyhun dedi ki...

hayırlı olsun :)

Adsız dedi ki...

sitenin yeni stilini beğendim , hayırlı olsun

birol kuyumcu dedi ki...

ben de beğendim ! :)