Sayfalar

Çarşamba, Temmuz 07, 2010

Farkındamıyız ?

Göklerin ve yerin mülkü Allah'ındır. Allah, herşeye güç yetirendir.
Şüphesiz göklerin ve yerin yaratılışında, gece ile gündüzün art arda gelişinde temiz akıl sahipleri için gerçekten ayetler vardır.
Onlar, ayakta iken, otururken, yan yatarken Allah'ı zikrederler ve göklerin ve yerin yaratılışı konusunda düşünürler.
(Ve derler ki:) "Rabbimiz, Sen bunu boşuna yaratmadın. Sen pek Yücesin, bizi ateşin azabından koru."
Al-i İmran 189 - 191

Üç Aylar geçiyor
Fırsatlar kaçıyor
Ömür tükeniyor
Farkındamıyız ? 
....


Ya Müheymin!
Sensin gariplerin sığınağı
Sensin kimsesizlerin dayanağı
Sensin hakkı himaye eden
Sensin aklımı aldanışlardan kollayan
Sensin ayağımı tuzaklardan kurtaran
Sen ki zayıfları kuvvetlilerin şerrinden himaye edersin
Mazlumların hakkını zalimlerden almayı vaat edersin
Sen ki benim en küçük¸ en önemsiz¸
En gizli arzularımı da bilir bana merhamet edersin
Nefsimin aldatmalarına kanmaktan koru beni
Aşağıların aşağısına yuvarlanmaktan koru beni


Ya Hafiz!
Hıfzının hazinesinde alem bir noktadan ibarettir
Hıfzının ayinesinde ay ve güneş sönük bir parıltıdan ibarettir
Bahar kışa döner bir gün gün akşama çıkar
Sabahlar sendendir koru beni sabaha eriştir
Yıldızlar söner bir gün dağlar yerinden oynar
Gökler senindir koru beni kapına yetiştir
Göklerde ölür bir gün yer yerinden oynar
Her yer senindir koru beni menzile eriştir
Kuşlar dağılır bir gün denizler kaynar ufuklar senindir
Koru beni ötelere eriştir
İsmim unutulur bir gün sesim boşlukta çınlar
Yakınlıklar sendendir
Koru beni yakınlığına eriştir
Defterim açılır bir gün günahlarım çok tutar
Takdir senindir koru beni affını yetiştir
Sözüm biter bir gün sessizlik uzar kelam senindir
Koru beni müjdeni yetiştir


Bütün soruların cevapları Esma’ul Hüsnada gizleniyor 
Üç Aylar geçiyor
Fırsatlar kaçıyor
Ömür tükeniyor
Farkındamıyız ? 
....

3 yorum:

Adsız dedi ki...

farklı bir uslub ama düşündürücü

zaman zaman blogunuzu takib ediyorum ilginç ve özel bir blog kaleminize yüreğinize sağlık

fidan dedi ki...

berat kandilinizi tebbrik ederim

selamler saygılar.

birol kuyumcu dedi ki...

Allaha razı olsun sizinde kandiliniz mübarek olsun.
kandil tebriklerini mail olarak atarsanız daha doğru olur sanırım
mail adresim profil sayfasında iletişim kısmnında var