Sayfalar

Çarşamba, Kasım 08, 2006

BluePlayer artık Sourceforge da

BluePlayer'ı başlangıçta sadece Audiere kütüphanesinin kullanımına örnek olsun diye yazmıştım. Pek öyle geliştirmeyi düşünmüyordum. Bu haliyle güdük şekilde kalmasına gönlüm
razı olmadı. En azından 1.0 bir versiyona ulaştırmak niyetindeyim. Basit sade küçük bir program.

Geliştime için kullandığım gerek IDE -Code::Blocks - gerek GUI kütüphanesi FLTK gerekse ses kütüphanesi - Audiere - cross-platform özellikteler. Bu özelliklerinden faydalanıp değişik işletim sistemleri içinde sürüm çıkarmayı istiyorum.

Yardım etmek isteyen olursa şu an için geliştime için yardıma ihtiyacım yok. Fakat programı kullanıp değerli fikirlerinizi benimle paylaşa bilirseiniz sevinirim

Deep Not ! : Bu Sourceforge yüzünden daha önce bilmediğim konularla uğraşıyorum.
Web sayfası gözünüzü tırmalıyorsa bu yüzdendir acemiliğime verin.

Web sayfası - Tek sayfası ;) - : http://blueplayer.sourceforge.net/
Projenin sayfası : http://sourceforge.net/projects/blueplayer
İletişim için : BlueKid

4 yorum:

Adsız dedi ki...

meraba ben bu foruma yeni üye oldum ve tam olarak kodalrı bulamadım yaptığınz playerin c kodalrına nasıl ulaşabilirim bana yanda gönderebilirmisiniz.

birol kuyumcu dedi ki...

Linkleri izlersen download linkini de bulabilirsin. Kodlar içinde

Helu Jar dedi ki...

Bravo hocam. Sourforge da sizin gibi insanlarımızı görünce mutlu oluyorum. İmrenip hayaller kuruyorum. Takipçinizim.

birol kuyumcu dedi ki...

sourceforge epey bir bürokrasi artık
googledan proje sayfası almak daha rahat