Sayfalar

Perşembe, Kasım 10, 2005

Teke Burcu

Hoca Nasrettine sormuşlar burcun ne diye
hoca cevap vermiş
- Teke
- Ammada yaptın hoca teke burcu diye bir burçmu var ?
- Gençliğimde sorduğumda oğlak burcundansın demişlerdi şimdi kocadık herhalde oğlakta teke olmuştur...
Bu fıkrayı niye anlattım nick'im olan BlueKid yüzünden benim yaşça ufak olduğum fikrine kapılanlar olmuşlar. Bende BlueKid'den BlueMan'liğe mi geçsem acaba ?
yok yok BlueKid'in başka manalarıda var...

Not : yanlış anlaşılmasın teke burcundanda değilim....

2 yorum:

:..: dedi ki...

bluekid çocuk çağrışımı yapıyor evet:-) burcun ne peki madem teke değil?

birol kuyumcu dedi ki...

buna bir cevap yazmaya başladım ve baktım ki çok uzun oldu bende ayrı bir yazı olarak koydum orayada bekleriz efendim. :)

teke burcundan olmayan bluekid ;)