Sayfalar

Salı, Mart 07, 2006

Aspargastan kim ölmüş 3

Asparagastan kim ölmüş ?
Biz ölmüşüz, bizim bazı kıymetli hislerimiz ölmüş.
izan ölmüş...
insaf ölmüş...
hakkaniyet ölmüş...
Haberin yalan veya doğru olması bizim için birşey ifade etmiyor artık.
Artık Insanlar suçsuzluklarını ispat edinceye dek suçludurlar.
Hatta suçsuz olduklarını ispat bile edebilseler yinede suçludurlar...
Peki durup dururken bütün bunları niye yazdım.

Yazının hikayesi şöyle:

Takip ettiğim forumlardan birinde -Delphi Türkiye - şöyle bir başlık gördüm

*"İran'da marketten ekmek çalan çocuğun cezası"

Tahranda bir marketten ekmek çaldığı için Humeyni tarafından yürürlüğe konulan yasalara uygun olarak kolu bir arabayla eziliyor, ilerde o el kesilecek ve kızgın yağ
ile dağlanacak (kanın durması için)
diyerekten bir Powerpoint sunusu linki verilmiş. Neresinden tutsan elinde kalan bir haber ;
Akıl baliğ olmayan çocuğun cezai ehliyeti yoktur, El arabayla ezilicekmişde sonradan kesilecekmişde kızgın yağ ile dağlanacakmışda, burcu burcu yalan kokan bir haber.

Neyse efendim sağduyulu arkadaşlar hemen bir cevap vermişler tabii
Arkadaşlar bu tarz resimleri heryerde edinip altına her türlü açıklamayı yazabilirsiniz, bu tarz seylere itibar etmeyin,
Ben de daha önceden yazmış olduğum Aspargastan kim ölmüş 1 yazımın linkini verdim.
Sonra ne mi oldu haberi forwardlıyan arkadaş üstelemeye başladı
Ülkemizde cinayetler bile işleyen İran Rejimini öven bir mesaj yollasam herkes alkışlayacaktı herhalde Halbuki haber yalan değil. Bunun gibi nice örnekleri var İran'da. Baskı rejimleri her zaman yıkılacaktır. Sizde farklı düşüncelere hoşgörü ile bakmayı deneyin. Burada yazılan mesajlarla herkes kendi seviyesini göstermiş oluyor.
Tabii bunun üzerine benim sigortalar attı - amperimi düşük geliyor yoksa :) -
bende şöyle bir cevap verdim
şimdi bakıyorumda hatta tekrar tekrar bakmama rağmen İran rejimini öveni göremedim. Genelde haberin uydurma olabileceğine dikkat çekilmiş
ama dur şimdi farkettim herhalde benim sevyemden görülmüyor olarbilirmi
acaba ne yapalım sevyemiz böyle diyecektim ama vazgeçtim

be kardeşim benim verdiğim linke bir bak oradaki haberi Anadolu Ajansı vermiş olduğu halde uydurma senin verdiğin altı üstü power point sunusu Nereden biliyorsun haberin doğru olduğunu ? Bu tür şeyler Türkiye hakkında da uyduruluyor.
birazcık insaf
sonra bahsedilen pps dosaysını indirdim ve baktım vede bir araştırma yaptım

sonuç

The glory of shari’a: 8 Year Old Iranian Boy Caught Stealing Bread. (Warning: disturbing but not gory photos.)UPDATE at 11/2/05 8:39:14 am:
The photos linked above are actually of a street stunt, not a shari’a punishment. See this correction: “Shari’a Punishment” Photos Misattributed.
kısacası para için yapılan bir sokak gösterisinin fotoğraflarını alıp böyle bir şeyler uydurmuşlar
haberin yalan olduğuda ortaya çıktığına göre artık olay kapanır zannetmiştim, yanılmışım.
Resim asparagas olsada , bu ve bunun gibi türevleri mevcuttur , olmuştur , bu zihniyet oldukçada olacaktır.
diye bir mesaj gelmezmi daha yeni sardığım sigortalarım tekrar attı ve yıkıldım
şöyle bir cevap yazdım

Alın size bir fotoğraf hikayesi daha hatta bu sefer daha ustururklu yapmışlar.
Ama başrolde Türkiye var
fotoğraf 1 2

bu resimin amerikadaki bir forumda tartışıldığını düşünün ve Başlık olarak Türklerin barbarlığına ne dersiniz sonra ehl-i insaf kişilerin araştırmasıyla resmin fotomontaj olduğu ortaya çıkısın. Çıksa ne olur çıkmasa ne olur.

şimdi olayın fotomontaj olduğu ortaya çıkınca söylenecekleri burada bir arkadaşımız söylemiş ben tekrarlayım
Resim asparagas olsada , bu ve bunun gibi türevleri mevcuttur , olmuştur , bu zihniyet oldukçada olacaktır.
etmeyin eylemeyin
birazcık insaf birazcık izan

Hiç yorum yok: