Sayfalar

Çarşamba, Kasım 16, 2005

Ne Kadar Sanal Değilim ?

Ben bu ebe sobe işlerini bilmesemde La Panse tarafından ebelendik bi kere

1- günde ortalama kaç saat internettesiniz?
- toplamda 2-3 saat
2- herhangi bir messenger kullanıyor musunuz?(hangisi)
- hayır bir vakitler icq da bir hesbım varı ama şimdi hiçbirini kullanmıyorum...
3- kac tane mail adresiniz var?
- 3 adet var
4- sizinle bütünleşen sanal bir adınız ya da nickname'iniz var mı?
- bazen kısaca "bk" yide kullanmışlığım olmuştur...
5- internet ortamında tanısıp, real yaşamınızda pekişen arkadaslıklarınız var mı?
- çık :( - sebebi için bakınız 2 ve 8 nolu cevaplar -
6- internet üzerinden alişveriş yapıyor musunuz?
- hayır nedense bana pek mantıklı gelmiyor ben elime alıp mıncıklamadan almam
7- Lütfen su cumleciği iki saniye dusunup, aklınıza ilk geleni yazın;
"ya internet olmasaydı"
- belki daha derli toplu vede daha kıt bilgi sahibi olurdum. - ulaşabileceğim kaynaklar sınırlanırdı-
8- hangi akla hizmet ilk defa chat yaptınız sorusunu ekleyebilir miyim:-)
- esasında pek chat sayılırmı bilmem ama icq ile bir kaç denemem olmuştu. oda ne ola ki diyerektek merak saikasıyla. sonrası yok...

cevaplarım aksi bir ihtiyarınki gibi olmuş diyorsanız doğrudur. belkide bende aksi bir ihtiyarımdır... sobele kısmına gelince benim pekte ebeleyecek kimsem yok malesef zincir burda biter :(

Hiç yorum yok: