Sayfalar

Cuma, Mayıs 19, 2006

Fazla Mesai'ye Forum fazla -mı ! - geliyor

Fazla mesai takip ettiğim ve sevyeli bir ortam emeği geçe herkese peşin peşin teşekkür ediyorum. FM nin bir de forumu var. FM itibarıyla bu forumuda takip etmeğe başladım

Bir gün Ali Budak diye bir vatandaş

Bir C kodu icin yardim ariyorum.
diye bir başlık açmış ve

Forum sayfalarinda, insanlara yardimci olmak icin gecesini gunduzune katmis humanist arkadaslarima yurekten saygilarimi sunuyorum...C den aldigim odev konusunda yardim alma umidiyle yaziyorum, ama kimse bunu bi somuruculuk olarak gormesin lutfen. Arkadaslar ben bil. muh. 1. sinifta okuyorum ve aldigim odev su:""Bir kelimeyi hecelerine ayirmak icin C programi yaziniz."" Acikca soylemek gerekirse calismaya dun basladim ve herseyden once tukce kitaplarini karistirdim hece bilgisiyle ilgili bisey bulabilir miyim diye. Bana ipucu olabilecegini dusundugum 5 hece cesidi cikti. Program kodunu kurmak icin gerekli temel bilgiye sahip olmadigimi dusunerek sizlerden bana yardimci olmanizi rica ediyorum. TESEKKURLER..
diye sorusunu cevaplayacak - ödevini yapacak - hümanist adam aramaya başlamış hatta
C heceleme algoritmasi ve kodu
diye bir başlık daha açmış bu da yetmemiş forumun vatandaşın konusuyla alakasız başka konuların sonunada yamanıp sorusunu o kısımlara da yazmış 1 2
bunun üzerine ben konu edilen şahsa şöyle cevap vermişim

ödevin amacı zaten senin türkçe heceleme sistemi kurman değil C yi kullanmayı öğrenmendir önce bu konuda çalış ama senin buna pek niyetin yok gibi görünüyor yazdıklarından anladığım ödevi -hümainst olan - birilerinin senin yerine yazmasını istiyorsun.Bulabilirsen eğer o hümanist arkadaşa kolay gelsin

sağ olsun spud ve anhanguera da münasip cevaplar vermişler

ama vatandaş üstelemeye başladı ve bir cevap daha yazdım ve
Doğru Düzgün Soru Sormanın Yollarını tavsiye ettim
sonra ilgili vatandaş iyiden iyiye çileden çıktı. ben de baktımki bu durumda en güzel yol eskilerin dediği gibi
Cevabül ahmak es-süküt
susmaktı bende sustum

Her ortamda böyle adamlar olabilir dedim Lakin Bu forumu takip eden biri olarak ortadaki bu kadar mesaj kirliliğine de gönlüm el vermedi ve Forumun Moderatorlerinden Sundance! bir pm (Cum May 05, 2006) attım bir cevap gelmedi hatta pm yerine ulaşmadı daha sonra diğer Moderator arkadaşa Larweda'ya pm (May 10, 2006) attım.

Yine aynı sorunuç attığım pm ler ulaşmamış görünüyordu Her halde işleri dolayısıyla arkadaşlar FM ye uğramıyorlar derken FM de arkadaşların haberleri çıkınca Hımm dedim artık Fazla Mesaiye Forum fazla geliyormuş. Artık Forumdan FM yi haberdar etmek için haber olarak da bildirdim -Fazla Mesai'ye Forum fazla mı geliyor diye - ama nafile.

Her forumda budaklar çıkabilir lakin bu budakları budanarak forum ortamı muhafaza edilir.
Bu durumda benim için artık yapılacak tek şey kalmıştı.
Elveda demek onu da diyorum
Elveda FM Forum

2 yorum:

Adsız dedi ki...

fazlamesai forumlarini takip ederdim.. yazilanlarin hepsini teker teker okudum. Su anda siteye giris yapilamadigi icin yazilarin tamamini gormek mumkun olmayabilir. Yazilarda sizin, ali budak isimli şahsa fazlaca hırçın bi şekilde cevap verdiginiz kanısındayim. Kendisi oldukca laubali bi giriş yapmis ona diyecek sozum yok, ama hic bir yazisinda sizden kendi gorevini yapmanizi istememiş. Ayrica kurallari ihlal ettigi gerekcesiyle gosterdiginiz tepki ile siz de kurallari cignemiş bulunuyorsunuz. Umuma acik forum sitelerindeki iletiler, mesajlar, ahlak sınırları içerisinde olmalıdır. Lakin sizin yazılarınız bu sınırları aşıyor gibi gorundu bana. Yaniliyorsam lutfen duzeltin ama "ahmak" kelimesi basli basina bi hakarettir kanisindayim. Oyle degil mi?

birol kuyumcu dedi ki...

:)