Sayfalar

Cumartesi, Ağustos 09, 2008

İyi Haberler

Bu günlerde pek de bir şeyler yapamıyorum. Aksi ihtiyarlar gibi - yada aksi bir ihtiyar olarak mı demeliydim ? - sızlanıyorum ama şükür herkes benim gibi değil. Çalışan gayret eden insanlarda var.

* İlk haber akademik cepheden ; İsmail Arı tezini sunmuş ve yakın zamanda da umumun istifadesine sunacakmış. Tezine gelirsek : "Yüz Özniteliklerinin Takibi ve İşaret dili için ifade tanımı" detayı için buradan buyrun.

* İkinci haber Bir ticari Firmadan ; Kade Bilişim , Bilişim Teknolojileri, görüntü işleme ve video analiz konusunda; askeri, sivil ve özel sektöre güvenlik,veri toplama, süreç-sistem iyileştirme amaçlarıyla ürün ve projeler üreten bir firma. Demekki neymiş efendim Türkiyede bu işlerle uğraşan ticari firmalar da varmış. Bu günlerde onlarda bir kaç proje bitirmişler,
detaylar ve video görüntüleri için bağlantılara tıklayı verin...

* Üçüncü haber daha ticari olamayan ama muhtemelen olacak olan birinden FVolkanY den.
Bu arkadaş "Yapay zeka ile EUR / USD parite tahminleri yapan program" yazmış hemde FANN kullanarak. Konuyla ilgili olarak 3 yazı yayınlamış detaylarını oradan öğrenebilirsiniz.
  1. Yapay zeka kullanarak EURUSD parite tahmini yapan programın sonuçları
  2. Yapay zeka kullanarak EURUSD parite tahmini yapan programın eğitim yapan bölümünün kaynak kodları
  3. Yapay zeka ile EURUSD parite tahminleri yapan programın 15 günlük test sonuçları
Sizi bilmem ama bu tip haberler beni epey bir sevindiriyor. Emeği geçen herkesi tebrik ediyor ve başarılarının devamını diliyorum. İnşallah benzeri pek çok haberleri duyar ve duyururuz...


4 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu tür haberler yaşadığımızı hissetmeme sebep oluyor. Sonra heyecanlanıyorum.

birol kuyumcu dedi ki...

haklısınız..
ama bir de sitem ekleyeyim konuya aslında haberimiz olmayan pek çok gelişmede olduğunu biliyorum ama duyrulmuyor haber verilmiyor.
mesela yıl içinde bitirme projeleriyle ilgili pek çok soru soranların hiç biri projeyi bitirdik şöyle güzel sonuçlar elde ettik diye bildirmedi yada yayınlayıp haberdar etmedi :(

Adsız dedi ki...

Bir hayli uğraştırdı ama sunumu ekledim sonunda.

birol kuyumcu dedi ki...

emeğinize sağlık Epey bir uğraştığınız belli
videoyu indirmek için üyelik istiyor.