Sayfalar

Pazartesi, Aralık 22, 2008

FannTool İçin Tanıtım Videosu


Evet yine bir video karşınızdayız. Epey bir zamandır FannTool'un kullanımını anlatmayı planlıyordum. Bu video ile bir parça olsun anlatmayı denedim. Ekran görüntülerini Linux da OpenSuse 10. 3 de Wink ile çektim. Bu Wink gerçekten çok güzel bir yazılım ve Hem windowsta hemde Linuxda kullanabiliyorsunuz. Tavsiye ederim.
İnsanların çoğu yazdığım programların Windows versiyonunu kullanıyorlar. Mesela FannTool için Şu an itibarıyla
Windows versiyonu 1243 adet
Linux Versiyonu 557 adet indirilmiş

Ve bazen Linux versiyonları hakkında sorular geliyor.
Aynı şekildemi çalışıyor ?
Aynı kodumu kullanıyorsunuz ?
... gibi. İşte Videonun Linux versiyonu üzerinden hazırlanmasının başlıca sebebi budur. Sizinde Video üzerinde görebileceğiniz gibi
Evet aynı şekilde çalışıyor
Evet Aynı kodu ve aynı IDE yi ( CodeBlocks ) kullanıyorum
zaten Cross-Platform IDE ve kütüphaneleri kullanmanın amacıda bu değilmi ?

Videoda kullanılan veri dosyaları hakkında bilgi almak istiyorsanız
Yapay Zeka Tıbbın Hizmetinde 1
Yapay Zeka Tıbbın Hizmetinde 2
yazılarımızı inceleyebilirsiniz.

İndirmek için : FannTool Tanıtımı

Eksiklikler, yanlışlıklar olabilir. Şöyle yapsaydınız daha iyi olurdu şeklinde fikirleriniz olabilir. Anlamadığınız yerler olabilir. Her türlü görüş ve önerilerinizi bekleriz.

Hiç yorum yok: