Sayfalar

Pazartesi, Kasım 03, 2008

Geri dönmek için gerekçe

Bir sıkıntıdır gidiyor. Yazmak istiyorum, kafamda tasarlıyorum, bir türlü toparlayamıyorum. Yazabildiğimde de epey bir karamsar yazılar çıkıyor.
Bu arada blogger'a engelleme kondu, "Ferman padişahın dağlar bizimdir " türünde bir yazı yazmak geldi içimden elim varıpda yazamadım.
Günü birlik İstanbula bir fuar vesilesiyle gitmiştim. Bol enaniyetli bir yazı yazayım bu konuda dedim olmadı.
FannTool'un download sayısı 1500' yanaştı caka satmak babından bir yazı yazayım dedim, ne mümkün.

bütün mesai boyunca.
buruşuk pardesülü adam dalgın
gittikçe daha dalgın, elinde cetvel
masada hesap makinesi, pusula
yetmiyor dibe dalmasına
bağlıyor kalın bir urganla beline
ağır bir sandık
salıyor kendini
yeşil yosunların
kırmızı balıkların
uçan kabarcıkların
derinliklerine
orada
bir sandık buluyor
yakutlar, altınlar, pırlantalar
adam dibe inmek için beline bağladığı
sandığını keşfediyor dibe ulaştığında.
öyleyse adamın eyvah ışıdı yüreği
eve dönmesine gerekçe
bulamıyacak bir daha.

"Geri dönmeye gerekçe bulamıyacağım bir daha" diye bol karamsar bir yazı yazayım dedim. Yapamadım benim olanca karamsarlığıma rağmen
Uzun zamandır blogunuza yazı yazmamışsınız.
Merak içinde kaldık?
İnşallah sağlığınız iyidir.
diyen vefakar arkadaşlar oldu
Blogumun engelliği zamanlarda Yer gösterip buyur buradan yayınlayalım diyen, blogun geleceği konusunda epey bir teşvik eden arkadaşlar oldu. sağolsunlar

Hatta inanmazsınız Projelerinize yardımcı olabilirmiyiz diye soran bile oldu

El hasıl Işıdı yüreğim Geri dönmek için gerekçe buldum bir daha

Buna vesile olan arkadaşlar Allah sizlerinde Işıtsın yüreğini

1 yorum:

Cevahir dedi ki...

Blogunuzu yeni keşfedenlerdenim ve yazmanızın farz olduğunu düşünenlerdenim. Bizi yazılarınızdan mahrum etmezseniz Yeni Derin Deli Mavi'lerin ortaya çıkmasında emeğiniz olur ki, hayattan ancak bu veya buna benzer olaylar ile zevk alınabilir...
Vesselam.